po zakupie juz w garazu

Relacje z przeprowadzonych remontów.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Marek.K.
-#Stara Gwardia
-#Stara Gwardia
Posty: 3989
Rejestracja: 2010-12-19, 17:41
Lokalizacja: Winda

Post autor: Marek.K. »

hmm, rozrusznik szybko czy wolno kręci ? spróbuj na pych
Gaz gaz gaz , wciskam do dechy gaz ,
Gaz gaz gaz , słychać syreny wrzask .


"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew :D
Awatar użytkownika
jarko123
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 644
Rejestracja: 2011-12-14, 20:34
Lokalizacja: radom

Post autor: jarko123 »

MarekK jutro ją wezmę na linkę i jeszcze spróbuję odłączyć paliwo od gaznika i z plaka ją..rozbiorę prądnice i zobaczę jak szczotki..
Awatar użytkownika
SUPER.DAWID
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 2045
Rejestracja: 2006-01-17, 20:11
Lokalizacja: Trzebinia-Małopolska

Post autor: SUPER.DAWID »

Na zaciskach akumulatora jak jest 13,6V t bardzo dobrze. A może iskra w złym punkcie.
NIECH MIXOL BEDZIE Z SYRENIARZAMI
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... 048#189048
Syrena 104 AD 1966r
Awatar użytkownika
jarko123
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 644
Rejestracja: 2011-12-14, 20:34
Lokalizacja: radom

Post autor: jarko123 »

tak na zaciskach na wyłączonym zapłonie.zapłon ustawiony,wcześniej paliła więc tam się nie dotykam.świece niby nowe NGK..
Zastanawia mnie też czemu tak szybko rozładowuje baterię..
Awatar użytkownika
Marek.K.
-#Stara Gwardia
-#Stara Gwardia
Posty: 3989
Rejestracja: 2010-12-19, 17:41
Lokalizacja: Winda

Post autor: Marek.K. »

jarko123, ja strzelam w rozrusznik, zależy jak kręci, jak rzęzi, to nie ma bata, nie zapali, musi raz a szybko zakręcić, a i zalej komore pływakową do pełna, bo inaczej długo zaciąga, moja jak miała pusto w baku i po zalaniu paliwem to musiałem troche nakręcić
Gaz gaz gaz , wciskam do dechy gaz ,
Gaz gaz gaz , słychać syreny wrzask .


"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew :D
Awatar użytkownika
DarioRec
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 617
Rejestracja: 2011-03-04, 19:46
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: DarioRec »

Dziwne to, a przestała palić w czasie jazdy, czy po wymianie czegoś. Może żeś paluch gdzieś jej wsadził tam gdzie nie lubi :devil3
Awatar użytkownika
jarko123
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 644
Rejestracja: 2011-12-14, 20:34
Lokalizacja: radom

Post autor: jarko123 »

paliła na dwa gary..zmieniłem jej święce i było ok..hulała ładnie..po jakiś 3-4 dniach wleke się do garażu żeby nabić jej troszkę kilometrów a tu ni hu hu.ręce opadają :klnie
Awatar użytkownika
DarioRec
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 617
Rejestracja: 2011-03-04, 19:46
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: DarioRec »

Trzeba będzie eliminować wszystko po kolei, a tankowałeś ją na koniec ostatniej jazdy> Może coś z paliwem. Aparat czysty, nie zalałeś go czymś?
abc

Post autor: abc »

Zobacz cewki od Żuka, u mnie paliła na dwa i mokre świece, ciężko żeby odpaliła - trzeba było długo kręcić rozrusznikiem, a jak dałem od żuka to idzie na trzy i pali na dotyk (dosłownie!) i to czasem bez ssania - jak nie ten samochód. Świece NGK to nie cud, zobacz na nich, ale jak będzie szła dalej na trzy to załóż jakieś z epoki (Iskra, Isolator, inne) ale nowe fabrycznie.
Awatar użytkownika
syrena104bili
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 2021
Rejestracja: 2010-03-14, 15:32
Lokalizacja: Pionki

Post autor: syrena104bili »

jarko123 pisze:paliła na dwa gary..zmieniłem jej święce i było ok..hulała ładnie..po jakiś 3-4 dniach wleke się do garażu żeby nabić jej troszkę kilometrów a tu ni hu hu.ręce opadają :klnie



ja miałem taki sam problem ze swoja 104 po remacie ..... też mi już ręce opadały i nie wiedziałem co robić , bo co kupiłem nowe świece to 50km i znowu nie chodzi na jeden i tak było non stop , rzez jakieś 400 km , a potem wymieniłem silnik
Awatar użytkownika
anabol
-#Administrator
-#Administrator
Posty: 3145
Rejestracja: 2008-11-17, 12:10
Lokalizacja: Białobrzegi n Pilicą
Kontakt:

Post autor: anabol »

ogólnie świece NGK są do d.... ostatnio z patrycją mieliśmy takąsytuacje że kupiłem nowe świece w 104 i zaraz zrobiło się na nich przebicie. Ale powodem było zalewanie cylindrów przez pompkę
O czystość forumowych szeregów dbają specjalnie przeszkoleni funkcjonariusze spraw wewnętrznych - moderatorzy.

>wujek Sławek<
Awatar użytkownika
Marek.K.
-#Stara Gwardia
-#Stara Gwardia
Posty: 3989
Rejestracja: 2010-12-19, 17:41
Lokalizacja: Winda

Post autor: Marek.K. »

nie wiem co macie z tymi świecami, ja mam jakieś po 7zł sztuka z epoki, kupiłem 3 plus jeszcze miałem ze straży pożarnej woreczek świec i żyje :0
Gaz gaz gaz , wciskam do dechy gaz ,
Gaz gaz gaz , słychać syreny wrzask .


"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew :D
Awatar użytkownika
Lesiu
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 2616
Rejestracja: 2010-01-10, 15:23
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Lesiu »

Nie wiem co Wy tak narzekacie na te świece. Kolega przecież napisał że zmienił świece więc chyba nie założył popsutych.
Co do świec to ja na NGK nie narzekam. Latam już na nich 3 sezon co za tym idzie 4000km i jest ok.
Awatar użytkownika
DarioRec
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 617
Rejestracja: 2011-03-04, 19:46
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: DarioRec »

Z nieoficjalnych źródeł wiem że Sarna śmiga :ok3
Jarko, napisz dla potomnych, co było powodem niedyspozycji Królowej.
Awatar użytkownika
jarko123
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 644
Rejestracja: 2011-12-14, 20:34
Lokalizacja: radom

Post autor: jarko123 »

Powiem tak,najważniejsze to dobrze ogarnąć elektryke-nie po łebkach i dobrze ogarnąć masę.Ja miałem nie zbyt dobrze wyskrobany lakier na ścianie grodziowej i nie było dobrej masy.Teraz nie rozładowuje baterii i kręci aż miło :oops:Ale teraz następna sprawa wyszła-cieknie mi spod aparatu zapłonowego,muszę sprawdzić zaworek iglicowy
ODPOWIEDZ