Kilka inf. o tuningowaniu syrenek?

Studentka
Posty: 4
Rejestracja: 2011-10-17, 18:51
Lokalizacja: Płońsk

Kilka inf. o tuningowaniu syrenek?

Post autor: Studentka »

Witam wszystkich Syreniarzy,
Na początek może napiszę że jestem studentką i to taką która otrzymała zadanie napisania referatu na temat tuningowania polskich Syrenek ;). żeby nie było, informacji na ten temat szukałam dosyć długo w internecie i książkach, ale niestety nie udało mi się nic znaleźć, tak więc byłam bym bardzo bardzo wdzięczna jeśli mogliby mi Panowie Syreniarze udzielić kilka informacji, albo przynajmniej wskazać stronę gdzie takie informacje można zdobyć. No to by było tyle a przechodząc do rzeczy to pytanie główne brzmi: W jakim celu tuninguje się syrenki? i ogólnie kilka informacji o tuningu.
jerzynka1223
-#Nowy nabytek forum
-#Nowy nabytek forum
Posty: 97
Rejestracja: 2009-08-01, 20:27
Lokalizacja: poznań

Post autor: jerzynka1223 »

Tutaj raczej wszystcy myślą odwrotnie do Ciebie właśnie wracają z wieś tuningu do oryginału ale kilka fajnie zrobionych syrenek widziałem.
Słuchaj mam takie pytanie do Ciebie innego tematu niebyło bo co w tym fajnego tuningować coś co miało 40koni i jest w tej chwili klasykiem zreszta bardzo ładnym.
Awatar użytkownika
Gieroy
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 1843
Rejestracja: 2005-12-24, 21:53
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Gieroy »

Studentka pisze:W jakim celu tuninguje się syrenki?
To Ty nawet tego nie wiesz? Tuninguje się po to żeby można było wyrywać fajne laski na taką fure.
A możesz napisać w jakiej szkole jesteś studentką i czy ten referat to jakieś ćwiczenie, praca domowa czy może praca dyplomowa? (bo my tu już znamy jedną pracę magisterską z syrenek)
"Samochody Syrena nie są na pewno pojazdami na wskroś nowoczesnymi" mgr inż. Z. Glinka
Awatar użytkownika
KarolDG
-#Junior
-#Junior
Posty: 165
Rejestracja: 2007-06-01, 16:26
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: KarolDG »

Gieroy...dwóch dwóch :piwo: :faja
https://www.facebook.com/zbierto