S21 silnik Warszawa filtr oleju

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
korabol
-#Junior
-#Junior
Posty: 191
Rejestracja: 2009-07-15, 16:44
Lokalizacja: LTM / UK

S21 silnik Warszawa filtr oleju

Post autor: korabol »

Koledzy mam pytanie w swojej Wawce mam filtr bocznikowy tak sobie myślałem aby zmienić to na zwykły filtr nowszej generacji. Mam rzeczy potrzebne do zmiany i się zastanawiam która opcja jest lepsza i wygodniejsza w eksploatacji i lepsza dla silnika.
Czy może lepiej zostać przy bocznikowym i gdzie takie filtry można kupić teraz.
Awatar użytkownika
CZESIO1958
-#Stara Gwardia
-#Stara Gwardia
Posty: 4286
Rejestracja: 2009-06-07, 19:20
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: CZESIO1958 »

Co prawda będzie to odbiegnięcie od orginalnych rozwiazań ale filtr nowszej generacji jest o wiele lepszy dla śilnika . Wklady do niego tzw. PP (pełny przepływ) sa dostępne gdyz mają zastosowanie wielu innych silnikach . Pisze tak z praktyki , jezdzilem Żukami i Nysami mającymi i to starsze rozwiazanie filtracji i nowsze.
motomania na luzie
Awatar użytkownika
grobus
młody syreniarz
młody syreniarz
Posty: 202
Rejestracja: 2008-02-27, 20:41
Lokalizacja: świdnica

Post autor: grobus »

Ja mam w swojej wawce nowy filtr ze względu bezpieczeństwa dla silnika Bo przy boczniku jak pęknie wąż olejowy to zanim zobaczysz to masz już po silniku A bocznik można zostawić dla celów estetycznych :lol:
Awatar użytkownika
korabol
-#Junior
-#Junior
Posty: 191
Rejestracja: 2009-07-15, 16:44
Lokalizacja: LTM / UK

Post autor: korabol »

A jak z przewodami co do bocznika lecą? Po prostu je zaślepić?
Awatar użytkownika
Jacek B.
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 673
Rejestracja: 2006-05-29, 21:46
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Jacek B. »

Zaślepić w pompie lub wymienić pompę na taką bez wyjścia na bocznik.
--o00o----'(_)'----o00o--
Awatar użytkownika
Żuczek
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1411
Rejestracja: 2009-10-31, 15:53
Lokalizacja: KRK/DUB/WWA/MUN

Post autor: Żuczek »

a mozna by zostawic boczniaka i rowneirz zalozyc "normalny"? zeby oba byly..?
syrena 1.0pyr pyr
polonez 2.0Turbo
Tarpan 2.9 v6 4x4
wigry 2
http://www.muzeumratownictwa.pl/
Awatar użytkownika
Jacek B.
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 673
Rejestracja: 2006-05-29, 21:46
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Jacek B. »

Się da.
--o00o----'(_)'----o00o--
Awatar użytkownika
CZESIO1958
-#Stara Gwardia
-#Stara Gwardia
Posty: 4286
Rejestracja: 2009-06-07, 19:20
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: CZESIO1958 »

Jacek B. pisze:Się da.
Tylko ,po co ??
Bocznik zostaw niech wisi ale przewody odłacz i zaślep wyjścia.
Tak jak juz kolega pisal wczesniej nie bedzie ryzyka ze olej ucieknie zanim się zorientujesz.
motomania na luzie
Awatar użytkownika
Żuczek
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1411
Rejestracja: 2009-10-31, 15:53
Lokalizacja: KRK/DUB/WWA/MUN

Post autor: Żuczek »

nie spoko.. ja si epytam tylko tak. i tak niemam takiego silnika.
syrena 1.0pyr pyr
polonez 2.0Turbo
Tarpan 2.9 v6 4x4
wigry 2
http://www.muzeumratownictwa.pl/
Awatar użytkownika
CZESIO1958
-#Stara Gwardia
-#Stara Gwardia
Posty: 4286
Rejestracja: 2009-06-07, 19:20
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: CZESIO1958 »

:D:D :D
Ja mialem w starych silnikach problem z uszczelnieniem bocznika.
Kombinowalem rózne uszczelki pod dekiel a i tak cieklo :helm
motomania na luzie
ODPOWIEDZ