zmiana prądnicy na alternator
Moderator: adameo2
zmiana prądnicy na alternator
od czego można wrzucić? tak na oko to duży fiat chyba nie? czy trzeba zmieniać regulator napięcia? jakie inne modyfikacje trzeba przeprowadzić?......
Mam najszybszą R20 w mieście. Od zawsze chciałem mieć taką bestię;-)
- arturromarr
- -#Weteran
- Posty: 1633
- Rejestracja: 2006-07-03, 14:19
- Lokalizacja: Łódź
Podejrzewam, że praktycznie każdy.
Kwesta tylko stopnia skomplikowania mocowania, które trzeba dorobić.
Wydaje mi się, że najlepsze są już te nowsze z wbudowanym regulatorem, bo podłączasz wtedy dwa góra trzy kabelki i instalację masz z głowy.
Ja mam alternator od renówki 19-stki, gdzieś na form był już temat i są zdjęcia (chyba też od poldka są).
Kwesta tylko stopnia skomplikowania mocowania, które trzeba dorobić.
Wydaje mi się, że najlepsze są już te nowsze z wbudowanym regulatorem, bo podłączasz wtedy dwa góra trzy kabelki i instalację masz z głowy.
Ja mam alternator od renówki 19-stki, gdzieś na form był już temat i są zdjęcia (chyba też od poldka są).
ja mam od poloneza atu+ niestety. z mocowaniem trochę trzeba się namęczyć. ale podpięcie to 5 minut roboty. u mnie regulator jest całkiem zbędny wystarczą dwa kable z oryginalnej instalacji a jest nim na pewno ten który idzie na lampkę ładowania i jeszcze jeden ale nie pamiętam który. no i ja założyłem przy okazji nowe klemy.
Mam pytanie. bo tak się zastanawiam czy to że silnik w syrenie jest wysokoobrotowy nie spowodowało uszkodzenia owego alternatora ?
po założeniu załączał się dopiero po dodaniu gazu. ale ładował normalnym napięciem z tym że lampka od ładowania lekko się świeciła ktoś wie co to mogło oznaczać ? i po 100km chyba padł całkowicie. potem rozebrałem autko do remontu i narazie nie ruszałem tego tematu
Mam pytanie. bo tak się zastanawiam czy to że silnik w syrenie jest wysokoobrotowy nie spowodowało uszkodzenia owego alternatora ?
po założeniu załączał się dopiero po dodaniu gazu. ale ładował normalnym napięciem z tym że lampka od ładowania lekko się świeciła ktoś wie co to mogło oznaczać ? i po 100km chyba padł całkowicie. potem rozebrałem autko do remontu i narazie nie ruszałem tego tematu
-
- -#Youngtimer
- Posty: 1049
- Rejestracja: 2008-05-19, 22:00
- Lokalizacja: RP
alternator to kazdy ALE TYLKO I WYŁĄCZNIE Z ZACHODNICH SAMOCHODÓW
A dlatego ze zach mają wbudowany regulator w sobie
alternatory które mają regulator zew, nie zabardzo sie nadaja [ dod. montaz regul. dodatkowe kabelki
z naszych reg,to jeszcze z lublina ,ja mam i nie nazekam ,ładuje ,i prądu starcza
a kółek nawet nie zmieniałem
opcja ,,SZUKAJ,, i gdzieś to było
A dlatego ze zach mają wbudowany regulator w sobie
alternatory które mają regulator zew, nie zabardzo sie nadaja [ dod. montaz regul. dodatkowe kabelki
z naszych reg,to jeszcze z lublina ,ja mam i nie nazekam ,ładuje ,i prądu starcza
a kółek nawet nie zmieniałem
opcja ,,SZUKAJ,, i gdzieś to było
kombi
-
- -#Youngtimer
- Posty: 301
- Rejestracja: 2008-10-05, 02:52
- Lokalizacja: krk