Chodzi na 2 garach... pompa paliwa padła?

(silnik, skrzynia)
ODPOWIEDZ
Karol
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 556
Rejestracja: 2005-08-20, 23:57
Lokalizacja: Wołomin

Chodzi na 2 garach... pompa paliwa padła?

Post autor: Karol »

W ostatnią sobotę uciekł mi cylinder... syrena zaczęła chodzić na dwóch garach - po odkręceniu środkowego cylindra okazało się, że świeca jest zalana, w przeciwieństwie do pozostałych dwóch świec. Po wyjeździe z garażu wszystko było ok, ale syrenę postawiłem na jakąś godzinę przed blokiem a pogoda tego dnia była bardzo wigotna, jakaś mgła czy coś się utrzymywało. być może coś w aparacie zawilgotniało, ale sluszałem równeiż o takiej sytuacji, iż awaria pompy paliwa prowadziła to takiej sytyuacji - zalewania jednego cylindra i pracy jedynie na pozostąłych dwóch garach. Czy to prawda? Jakie mogą być inne przyczyny takiej sytuacji? Czy wilgoć mogła się do tego przyczynić ?
Awatar użytkownika
Joseph
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 327
Rejestracja: 2006-10-19, 12:06
Lokalizacja: Skierniewice

Post autor: Joseph »

jak masz nieszczelną gumę na przerywaczach to to mogło by być to. Pompa paliwa moim zdaniem to razcej jakby nie podawało paliwa. Ilość paliwa do garów i tak regulujesz gaźnikiem więc jeśli chodzi o pompe to im więcej pompuje tym lepiej. To coś z elektryką. Popatrz świece, kable przerywacze, cewki - tam jest twój chochlik;-)

[ Dodano: 2009-10-22, 15:29 ]
pisze zawile. Czasami sam się nie rozumie.
jak nie chodzi na garze to elektryka. Jakby nie dochodziło paliwo to wtedy pompka. Jeśli wlewa paliwa za dużo do garów to gaźnik - bo to on reguluje dawkę paliwa - natomiast jakby zalewało to wszystkie gary

[ Dodano: 2009-10-22, 15:29 ]
ufff teraz lepiej :ok3
Mam najszybszą R20 w mieście. Od zawsze chciałem mieć taką bestię;-)
Awatar użytkownika
cobra19_men
-#Junior
-#Junior
Posty: 151
Rejestracja: 2005-01-23, 23:27
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: cobra19_men »

Karol zmień świece i zobacz cy jest iskra
mam Syrenę 104 z 1969
Awatar użytkownika
Lech
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 609
Rejestracja: 2008-06-06, 22:41
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: Lech »

Wymień kondensator, cewkę, świece, zaglądnij do aparatu zapłonowego i sprawdź czystość!!!
Hurraa mam piękną 105L 1980
Awatar użytkownika
strugu
Posty: 10
Rejestracja: 2009-10-07, 20:45
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: strugu »

Ja miałem taką sytuacje z pompą jak opisujesz.
Uszkodzona była membrana i zalewalo 1 cylinder.
Warszawa 201 '61
Syrena 104 '68
Awatar użytkownika
syreniarz1992
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 2631
Rejestracja: 2005-01-24, 16:21
Lokalizacja: Kraków

Post autor: syreniarz1992 »

zrób z prądem...jeśli się będzie powtarzało postaw lewą stroną na krawężniku, jak jej przejdzie, to albo zaworek iglicowy, albo pompa, ale szczerze wątpie... bo by ją całą zalewało...
Karol
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 556
Rejestracja: 2005-08-20, 23:57
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: Karol »

Wyjaśniło się :) Padła mi świeca... w sumie to tu powinienem rozpocząć temat związany z porównaniem świec M18 i M14. Dowiedziałem się, że objawy uszkodzonej pompy paliwa to zalewanie I cylindra, a w przypadku zalewania wszyztkich świec winna jest sama elektryka...
ODPOWIEDZ