dane techniczne syreny

nieposegregowane, z dawnych lat, bez opcji zakładania nowych

Moderator: adameo2

ODPOWIEDZ
sisiek
Posty: 9
Rejestracja: 2008-12-09, 22:23
Lokalizacja: racibórz

dane techniczne syreny

Post autor: sisiek »

pilne jeśli by ktoś z was mógł by zajżeć do swojego dowodu rejestracyjnego i podac czy marką pojazdu jest fso czy syrena wszystkie masy i max nacisk na oś oraz dopuszczalna masa calkowita ciągniętej przyczepy bo mam problemy w ponownej rejestracji pojazdu a dowodu niemam bo leży se w wydziale komunikacji starostwa był bym bardzo wdzieczny(czytaj :piwo: ) za odp jak naj szybciej
1971 syrena 104
Awatar użytkownika
Pyza20
młody syreniarz
młody syreniarz
Posty: 229
Rejestracja: 2006-06-08, 23:14
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Post autor: Pyza20 »

maksymalna masa całkowita- 1285kg
masa własna 885kg
maksymalna masa całkowita przyczepy z hamulcem 1000 kg / bez hamulca 600 kg.
dopuszczalna ładowność 400 kg
najwiekszy dopuszczalny nacisk osi 6,20 kN

moja syrena to 104 i mam tak w dowodzie
marka FSO-Warszawa
model Syrena 104

jak masz 105 to chyba powinno być w marce FSM Bielsko Biała
kwestia sprawdzenia na necie gdzie który model produkowano w jakich latach

ps. Dane te uzupełniane były na stacji diagnostycznej która powinna je posiadać płaciłem chyba 30 zł za wydanie takiego papierka żeby w wydziale uzupełnili dowód rejestracyjny bo przerejestrowywałem ja z dowodu pochodzącego z 96 roku i tam tego nie było


Powodzenia
filar76
-#Nowy nabytek forum
-#Nowy nabytek forum
Posty: 37
Rejestracja: 2007-04-29, 21:30
Lokalizacja: Stargard szcz.

Post autor: filar76 »

Witam
U mnie jest tak :poz. D1 FSO WARSZAWA
D2 wykreskowane
D3 SYRENA 105
DOPUSZCZALNA ŁADOWNOŚĆ :400 kg
MASA CAŁKOWITA :1305 kg
MASA WŁASNA : 905 kg.
W R 20 dopuszczalna ładowność jest MNIEJSZA niż w osobówce o 25 kg bo to ciężarówka jest nie ?
MASA CAŁKOWITA 1370 kg
MASA WŁASNA 920 kg
Przyczepa z hamulcem 650 kg
Przyczepa bez hamulca 300 kg
Wychodzi mi że ładowność powinna być 450 kg no ale z urzędnikami się nie dyskutuje.
Powodzonka.

[ Dodano: 2008-12-09, 23:49 ]
Widzę że co kraj to obyczaj. Porównując te dane z Pyza20 to tylko ładowność nam się zgadza. A już co do różnicy w masach przyczep to się nie wypowiadam. Podejżewam że ilu użytkowników tyle danych. No fakt że 104 nie musi ważyć tyle co 105 ale co ma takigo w sobie że ciąga przyczepy dwa razy cięższe od swojej młodszej siostry ? MA MOC !(chyba ).Pyza ty się nie obraź mi chodzi tylko i wyłącznie o to że nasze samochody ważą lub mogą ciągnąć takie przyczepki jakie uważa za stosowne urzędnik wydziału komunikacji.
sisiek
Posty: 9
Rejestracja: 2008-12-09, 22:23
Lokalizacja: racibórz

Post autor: sisiek »

wielkie dzieki pomogliscie mi bardzo bo podjeżdzając na stacje oni niemieli takiego pieknego pojazdu w żadnych katalogach ani książkach teraz nie bede miał problemu już jeszcze raz wielkie dzieki
1971 syrena 104
Awatar użytkownika
Pyza20
młody syreniarz
młody syreniarz
Posty: 229
Rejestracja: 2006-06-08, 23:14
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Post autor: Pyza20 »

generalnie diagnosta miał w bazie danych nie model 104 tylko 104S może były jakieś syreny (dragstery) które potrafiły uciągnąć więcej od swojej wagi :)

ps. nie dbam za bardzo o to co pisze w dowodzie ważne dla mnie to tylko numery ramy, rocznik(zgodne) i wbity przegląd reszty i tak nikt nigdy nie sprawdza... bo nie wyobrażam sobie żeby mnie kontrolował inspekcja transportu i mierzyła naciski na osie :P
kombi
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1239
Rejestracja: 2005-01-28, 23:24
Lokalizacja: Szczecin Dabie :]

Post autor: kombi »

pyza i tu zgadzam sie z toba w 100 :piwo: :piwo: nie wazne co powypisują urzedasy w wydz. kom wazne aby w dowodzie grał nr rej. , nr ramy podejrzewam ze nawet tu na forum ludziska maja SZCZEPY ,i aby w dow. było miejsce na przeglad i kwitek oc
no i ew. wbity był HAK jesli czołg ma ciągnać przyczepke
darek [filar] r-20 ta buda na garazu przechodzi reinkarnacje ale reszta bedzie na sesji zdjeciowej w poz. military
kombi
PiotrB
-#Nowy nabytek forum
-#Nowy nabytek forum
Posty: 51
Rejestracja: 2007-11-30, 22:00
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Post autor: PiotrB »

D.1FSO Warszawa
D.3Syrena
Maksymalna masa calkowita 1475kg
Masa wlasna 1125kg
Maksymalna masa całkowita przyczepy 600kg
Dopuszczalna ładowność 350kg
Największy dopuszczalny nacisk osi 8,00kN
Czemu tak?Bo to Bostonka :grinser
I tu równiez zdziwienie-ma mniejszą ladowność niż 104 Pyzy 20, no ,ale Darek to kawał chłopa więc pewnie na sam widok dołożyli :grinser
Awatar użytkownika
marcys
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 1540
Rejestracja: 2005-06-15, 21:31
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Żywiec

Post autor: marcys »

no 1000 kg przyczepa z hamulcem to niezla jazda, w tamtym okresie praktycznie nie byl takich przycze p - glinka pisal ze 300 kg max przyczepa nie hamowana.

mi przy rejestracji 104 pani sie spytala ile ma wpisac masy wlasnej do dowodu :smiech strzelilem 900 kg i chyba sie to w miare zgadza...
105L 80' "Helena"
104 66' "Zośka"
104 69' "Baśka" sprzedana
WSK'85 "Wieśka"
126p 78' "żótłek"
Niewiadów N126E'83 "zapiekanka"
Jeep Cherokee ' 91 "brudas"
Peugeot J5 Knaus '91
Bielski klub? nie polecam :(
Awatar użytkownika
mp79
młody syreniarz
młody syreniarz
Posty: 284
Rejestracja: 2005-09-18, 15:56
Lokalizacja: Białystok

Post autor: mp79 »

Czy 105B i R20 można zarejestrować jako ciężarowy, czy dopuszczalna ładowność (<500kg) to przekreśla? Ktoś to przerabiał na własnej skórze?
Ciekawe, dlaczego użytkowe wersje mają mniejszą ładowność niż osobowa. Mnie to nieźle zdziwiło o_O
ODPOWIEDZ