progi

(rama, zawieszenia, koła)
ODPOWIEDZ
tomek
-#Junior
-#Junior
Posty: 143
Rejestracja: 2005-06-20, 21:51
Lokalizacja: Świętochłowice

progi

Post autor: tomek »

Zamierzam wymienić progi w mojej 105ce. Niestety w zapasach mam tylko jeden. Wydaje mi się że próg lewy i prawy są dokładnie takie same. Czy dobrze myślę?
Awatar użytkownika
Cinek
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 2290
Rejestracja: 2005-01-21, 22:35
Lokalizacja: z pomorza

Post autor: Cinek »

Zgadza się. Zdolniejszy blacharz upora się z tym brakiem.
Amerykaniec: "Ok, we have George Bush but we have Stevie Wonder, Bob Hope and Jonny Cash too!"
Polak: "We have Kaczyński and... No Wonder, No Hope and No Cash..."
Awatar użytkownika
Jogurt
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 571
Rejestracja: 2005-02-02, 11:12
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Jogurt »

z tego co ja pamiętam to prywaciarskie są identyczne. państwowe nieznacznie sie różniły. ale to żaden problem żeby je przerobić.
taeda

Post autor: taeda »

kolega JOGURT ma rację. Progi różnią się nieznacznie i dobry blacharz da sobie z tym radę.
Ale oczywiście lepiej mieć oba właściwe....:-))))
Awatar użytkownika
MARLON BRANDO
-#Nowy nabytek forum
-#Nowy nabytek forum
Posty: 78
Rejestracja: 2005-07-15, 09:36
Lokalizacja: Toruń

Post autor: MARLON BRANDO »

Witam.
Ja swoje progi dorabiałem z blachy 1+, na giętarce własnej produkcji (2 długie kątowniki, imadło stacjonarne-zwykłe i imadło stolarskie) Wyszły zajefajnie.. Że już nie wspomnę o przewidywanej trwałości...
Pozdrawiam z Torunia.
Miszcz kazał mi unikać niepotrzebnych walek.
W mojej stajni stoją:

Fiat 126p 600 -'83,
Wsk szt. 3 ,
Suzuki GS 400 S rok 1981.
Awatar użytkownika
Jogurt
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 571
Rejestracja: 2005-02-02, 11:12
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Jogurt »

z braku dostępności jak robiłem blacharkę w mojej mam takie same jak Ty :) trwałością napewno przebiją nie raz orginalne
ODPOWIEDZ