Cześć! Próbując spuścić ze stopiątki paliwo z zalanego pierwszego cylindra, stwierdziłem, że coś jest nie tak. Otwór w ramie nie za bardzo zgrywa się ze śrubą w skrzyni korbowej. Pytanie do użytkowników syren dwucylindrowych- otwór w ramie się zgadza ze śrubką do spuszczania paliwa ze skrzyni korbowej? Podejrzewam, że po prostu nikomu nie chciało się w fabryce nanieść poprawki po przejściu na trzycylindrówki i tak sobie wesoło klepali do końca bubla.
pozdrawiam
Dziura w ramie
- syreniarz1992
- -#Weteran
- Posty: 2631
- Rejestracja: 2005-01-24, 16:21
- Lokalizacja: Kraków
syreniarz1992, Do końca nie rozumiem o co Tobie chodzi / -
Z tego co wiem to po wprowadzeniu silników S-31 został on przesunięty do przodu, jak też wprowadzono dwie poduszki gumowe pod silnik z przodu ! (w S-15 była jedna)
Skrzynia biegów dla S-31 i S-15 jest w tym samym miejscu, a S-31 jest dłuższy o jeden cylinder dlatego to wysunięcie do przodu !
Z tego co wiem to po wprowadzeniu silników S-31 został on przesunięty do przodu, jak też wprowadzono dwie poduszki gumowe pod silnik z przodu ! (w S-15 była jedna)
Skrzynia biegów dla S-31 i S-15 jest w tym samym miejscu, a S-31 jest dłuższy o jeden cylinder dlatego to wysunięcie do przodu !
Roman roman.bloszyk@gmail.com 799 860 545
KATALOGI CZĘŚCI ZAMIENNYCH
Syrena 100, 101, 102 na płycie CD
Wydanie I 1959r i wydanie II 1962r
KOSZULKI Z NADRUKIEM
Dla Syreniarzy - wszystkie modele i roczniki
i dziewęć pozostałych aut z PRL
KATALOGI CZĘŚCI ZAMIENNYCH
Syrena 100, 101, 102 na płycie CD
Wydanie I 1959r i wydanie II 1962r
KOSZULKI Z NADRUKIEM
Dla Syreniarzy - wszystkie modele i roczniki
i dziewęć pozostałych aut z PRL
foto pokaż
Twoj symbol WSK twój bak słodko zaokrąglony...
Dewiacji posiadania nie da się wyleczyć
mój mail:
motonita@syrena.biz
Dewiacji posiadania nie da się wyleczyć
mój mail:
motonita@syrena.biz