Sytuację mam taką: nowa pompa prosto z pudełka, nowego typu (nie szklankowa) nie pompuje. 130 zł + czas przesyłki w błoto Membrana jest cała, sprężynka dobra. Pewnie to któryś zaworek.
Ma ktoś jakiś dobry sposób na przetestowanie co dokładnie jej dolega, jak zaworek to który?
Zaworki zapasowe mam ale trudno je wymienić bo są zagniecione w korpusie.
Test pompy paliwa
Test pompy paliwa
"Samochody Syrena nie są na pewno pojazdami na wskroś nowoczesnymi" mgr inż. Z. Glinka
rozkrecasz, masz 2 krućće na które nachodza węzyki,
jak masz "czapke" czyli góre z pompy odkręcona dmuchasz i ciągniesz (jak by to nie brzmiało) w kazdy kruciec, w jedną strone powietrze ma iść w drugą nie, jak sie okaze ze powietrze idzie w dwie strony to masz zaworek padnięty i trzeba go wymienic:)
jak masz "czapke" czyli góre z pompy odkręcona dmuchasz i ciągniesz (jak by to nie brzmiało) w kazdy kruciec, w jedną strone powietrze ma iść w drugą nie, jak sie okaze ze powietrze idzie w dwie strony to masz zaworek padnięty i trzeba go wymienic:)
Twoj symbol WSK twój bak słodko zaokrąglony...
Dewiacji posiadania nie da się wyleczyć
mój mail:
motonita@syrena.biz
Dewiacji posiadania nie da się wyleczyć
mój mail:
motonita@syrena.biz
Żeby z pompą się przywiać godnieRADEK1985 pisze:Monotonia a czmeu trzeba czapke sciagac ?
A tak na serio -> uniknąć efektu naczyń połączonych.
jeżdżę Syreną od urodzenia non stop....
To takie małe perpetuom mobile dolnej zwrotnicy, życie po życiu na wieki Syrena
http://images77.fotosik.pl/645/9e851aeb87c4a225med.jpg
To takie małe perpetuom mobile dolnej zwrotnicy, życie po życiu na wieki Syrena
http://images77.fotosik.pl/645/9e851aeb87c4a225med.jpg