Ruski bokser...
teraz mam lanosa, to 600-700zł, a nie tylko to w domu jest
Gaz gaz gaz , wciskam do dechy gaz ,
Gaz gaz gaz , słychać syreny wrzask .
"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew
Gaz gaz gaz , słychać syreny wrzask .
"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew
- Kozichwost
- -#Youngtimer
- Posty: 1477
- Rejestracja: 2006-04-11, 19:24
- Lokalizacja: Polska
Suchy - junak a Dniepr to dwa różnej konstrukcji silniki i różne układy smarowania. Junak ma wał na łożyskach i system smarowania wydajnościowy. Olej ma po prostu być w układzie, ale praktycznie z zerowym ciśnieniem. To co piszesz o sprawdzaniu tyczy się sprawdzenia czy pompa w ogóle podaje. Dniepr ma korby na panewkach, do tego praktyczny brak filtra oliwy i przednią podporę wału skonstruowaną tak, że w niej jest gniazdo łożyska wału i podawanie oliwy w wał. W najlepszym przypadku łożysko dostaje z czasem luzu, czop wału rozbija magistralę olejową i olej jest podawany, ale poprzez szczelinę np 0,2mm. Dopóki zimny i gęsty jest ok. W większości przypadków otwór podający oliwę be wał nie jest w osi jego łożyska - bardzo często - i nieszczelności robią się momentalnie. Jest to układ smarowania ciśnieniowy i jedynym sposobem poza czujnikiem aby sprawdzić ciśnienie jest wkręcenie zamiast niego manometru