Żuk 1997

Pochwal się swoim pojazdem, technicznym wynalazkiem, udanymi zakupami. <br>Wszystko ściśle związane z motoryzacją.
abc

Post autor: abc »

Te w sklepie na Kowalskiej to na 100% tył Lublina 2,9t. Te z tej firmy raczej też, tak jak z nimi rozmawiałem, choć musisz dopytać o szczegóły, by być pewnym na 100%. Nie zamawiałem bezpośrednio u nich, ponieważ wcześniej zakupiłem używane.

Chociaż stwierdzam, że oryginalne hamulce Syreny są i tak na prawdę dobre. Miałem taką sytuację, że byłem już bardzo blisko pasów, a piesi mi wchodzą na jezdnię, także hamulec w podłogę! I z piskiem opon zahamowała idealnie. Dobrze, że są na tyle mocne, bo jak nie to aż strach pomyśleć, co by się stało :npowiem
jakosek
-#Nowy nabytek forum
-#Nowy nabytek forum
Posty: 81
Rejestracja: 2012-02-28, 21:12
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: jakosek »

Też oglądałem te po 300zł na Kowalskiej pod kątem Warszawy. Widziałem że można kupić po 200 ale wymalowane jakąś czerwoną podkładówką - te w sklepie były jakby lepiej wykończone.

A i przednie hamulce też będą z samoregulacją, potrzebna jest tarcza kotwiczna od nowszego żuka i można na Kowalskiej dokupić resztę z samoregulacją.
abc

Post autor: abc »

Dobrze, że pasują :ok3
Do Syreny to moim zdaniem najlepszy układ na przód to tył z Lublina 2,9t, a tył zostawiam jak jest - mam stare cylinderki a w nich nowe współczesne gumki i tak z 3 lata nic a nic nie cienkie.

A da się do Warszawy założyć na przód te z dwoma cylinderkami (przód Lublina)?
Awatar użytkownika
michalalex
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 1651
Rejestracja: 2012-03-21, 20:43
Lokalizacja: Okolice Krakowa

Post autor: michalalex »

jakosek pisze:Widziałem że można kupić po 200 ale wymalowane jakąś czerwoną podkładówką - te w sklepie były jakby lepiej wykończone.
Te czerwone są lepsze. Takie jest moje zdanie i potwierdza to kolega Mikrusiarz, którzy jeździ trochę dłużej. Przynajmniej jakiś czas temu na rynku występowały kompletne tarcze kotwiczne czerwone i czarne - były to tarcze różnych producentów. Choć faktycznie na oko te czarne budziły większe zaufanie. Być może się to teraz zmieniło, ale takie są moje spostrzeżenia.
Syrena 104, Syrena Bosto
Awatar użytkownika
eMO 1966
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 598
Rejestracja: 2006-07-12, 13:02
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
Kontakt:

Post autor: eMO 1966 »

abc pisze: A da się do Warszawy założyć na przód te z dwoma cylinderkami (przód Lublina)?
Przód Lublina to hamulce tarczowe :faja

Ale późne Żuki też miały cylinderki z samoregulacją. Da się je założyć do Wawki. Jeśli w Wawce wszystko masz fabryczne, to i z przodu i z tyłu trzeba wymienić całość - czyli tarcze kotwiczne, cylinderki i szczęki.
"Nie skarż się na nic, czemu nie musisz się poddawać"
------------------------------------------
http://forum.polskiedostawczaki.pl/
jakosek
-#Nowy nabytek forum
-#Nowy nabytek forum
Posty: 81
Rejestracja: 2012-02-28, 21:12
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: jakosek »

Odrazu pociągnę temat: a co z linką ręcznego? Ma chyba inne mocowanie.
ODPOWIEDZ