Witam;
Czy to dużo 250zł za naprawe kierownicy do Syrci.Kiera popękana poobcierana ma być przemalowana z czarnej na kremową .Znalazłem pana full profeska kilka lat Pan pracował gdzieś w niemczech przy renowacji ale chce 250 Dużo?Czy Niedużo
Regeneracja kierownicy czy to duże pieniądze
-
- -#Junior
- Posty: 143
- Rejestracja: 2012-12-23, 11:33
- Lokalizacja: Leszno
Za 250zl to pewnie ktos z forum Ci sprzeda nowa. A jesli chcesz miec kremową to był temat juz o malowaniu kierownicy i sam sobie możesz to zrobic.
[ Dodano: 2015-11-02, 14:27 ]
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewtopic.php?t=8443
Tutaj masz link do tego tematu.
[ Dodano: 2015-11-02, 14:27 ]
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewtopic.php?t=8443
Tutaj masz link do tego tematu.
104-1969 r- oryginal
shl m11- 1961r- oryginal
MZ etz 250 - 1983r - oryginał
Klania sie PRL
shl m11- 1961r- oryginal
MZ etz 250 - 1983r - oryginał
Klania sie PRL
-
- -#Junior
- Posty: 143
- Rejestracja: 2012-12-23, 11:33
- Lokalizacja: Leszno
Re: Regeneracja kierownicy czy to duże pieniądze
To zależy jak będzie zrobiona renowacja.waldek4253 pisze:Witam;
Czy to dużo 250zł za naprawe kierownicy do Syrci.Kiera popękana poobcierana ma być przemalowana z czarnej na kremową .Znalazłem pana full profeska kilka lat Pan pracował gdzieś w niemczech przy renowacji ale chce 250 Dużo?Czy Niedużo
W programie WD Mike oddal kierownicę do "profesjonalnej renowacji".
Zdjęto całe tworzywo do gołej ramy i w specjalnej formie nałożono nowe tworzywo.
Tak więc kierownica wygląda jak nówka.
Inna sprawa, że jeśli nawet renowacja nie będzie tak wyglądać to oszlifować, uzupełnić ubytki, pomalować podkładami, farbami, wypolerować itp. to musi kosztować, więc wbrew pozorom to nie jest astronomiczna kwota.
Bardziej chodzi o to czy posiadanie kremowej kierownicy warte jest tych 250 zł.
- michalalex
- -#Weteran
- Posty: 1651
- Rejestracja: 2012-03-21, 20:43
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
Ja coś takiego robię, ale mam formę tylko do kierownicy trójramiennej. Efekt jak na zdjęciu. Mam gdzieś na forum temat, gdzie to opisuję. Na pewno warto coś takiego zrobić, szczególnie w tych najstarszych, trójramiennych, bo tamto tworzywo przepuszczało wilgoć i zawsze po skuciu okazywało się, że na obręczy jest pełno rdzy, która z czasem rozsadza tworzywo i tworzą się pęknięcia. Jako, że całe nowe tworzywo jest barwione w masie, ewentualne rysy wyglądają naturalnie i nie wychodzi spod spodu żaden inny kolor.Rubens pisze:W programie WD Mike oddal kierownicę do "profesjonalnej renowacji".
Zdjęto całe tworzywo do gołej ramy i w specjalnej formie nałożono nowe tworzywo.
Jest to duży problem w kierownicach lakierowanych. Wiadomo, że im lepszy jest podkład i sam lakier, tym kierownica dłużej posłuży. Niestety w wielu przypadkach lakierowanych kierownic czy gałek dość szybko schodzi powłoka, wystarczy się trochę uważniej przyjrzeć na zlotach jak to się w rzeczywistości prezentuje.
Jeżeli renowacja kierownicy będzie przeprowadzona przy użyciu najlepszych materiałów to 250 złotych to jest cena bardzo przyzwoita. Wystarczy sprawdzić ile kosztuje sam podkład i lakier - jeżeli ktoś chciałby to robić samodzielnie. Samo uzupełnianie pęknięć to robota bardzo mozolna i precyzyjna. Ale w związku z tym, że kierownica jest elementem, na który siedząc w samochodzie zwraca się największą uwagę - dlatego trzeba taką rzecz zrobić bardzo precyzyjnie. Radziłbym uważać na magików, którzy myślą, że jak prysną lakierem to od razu będzie ładnie. Źle polakierowana kierownica może skutecznie popsuć wrażenie estetyczne.
Niestety w kwestii kierownicy dwuramiennej nie mogę w żaden sposób pomóc. Próbowałem robić formę, ale jest to nieopłacalne, bo gotowa kierownica musiałaby kosztować około 1000 złotych.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Syrena 104, Syrena Bosto
- syreniarz1992
- -#Weteran
- Posty: 2631
- Rejestracja: 2005-01-24, 16:21
- Lokalizacja: Kraków