Piaskowanie budy
- mariusz.w06
- młody syreniarz
- Posty: 294
- Rejestracja: 2011-11-07, 19:19
- Lokalizacja: Mińsk-Maz.
Piaskowanie budy
Blacharz ruszył trochę z robotą, spasował mi błotniki tylne. Dlatego mam pytanie czy piaskować budę ? Oczywiście bez błotników, drzwi itd.
Syrena 105l
Warszawa Garbus 201
WFM
WSK x5
Motorynka M3
SHL m11
MZ ETZ 250
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... sc&start=0
Warszawa Garbus 201
WFM
WSK x5
Motorynka M3
SHL m11
MZ ETZ 250
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... sc&start=0
na maym ciśnieniu i pwoli bo póxniej nie dojdziesz ładu z blachą na dachu
Gaz gaz gaz , wciskam do dechy gaz ,
Gaz gaz gaz , słychać syreny wrzask .
"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew
Gaz gaz gaz , słychać syreny wrzask .
"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew
- mariusz.w06
- młody syreniarz
- Posty: 294
- Rejestracja: 2011-11-07, 19:19
- Lokalizacja: Mińsk-Maz.
wiem wiem dachu nie będę piaskował.Tzn. ja to mam zamiar oddać do piaskarza bo nie posiadam piaskarki. Widziałem, że blacharz coś tam zaszpachlował już przy słupkach i tylnym błotniku, mimo, iż jeszcze nie wyspawał całej podłogi.. dlatego kazałem mu się wstrzymać, i chyba będę musiał oddać do piachu właśnie.
Syrena 105l
Warszawa Garbus 201
WFM
WSK x5
Motorynka M3
SHL m11
MZ ETZ 250
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... sc&start=0
Warszawa Garbus 201
WFM
WSK x5
Motorynka M3
SHL m11
MZ ETZ 250
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... sc&start=0
Najpierw piaskuj a potem szpachluj. Mozesz piaskowac dach,drzwi itd. Trzeba t
O robic odpowiednim piaskiem i odpowiednim cisnieniem. Ja wszystko piaskowalem w 104. To jedyny sposob wygonienia rudej. Dobry piaskarz wypiaskuje wszystko tak zeby nie zniszczyc. Piaskuj drzwi wewnatrz itd. Nie oszczedzaj na tym ani na odkladzie na gola bache zaraz po piaskowaniu.
O robic odpowiednim piaskiem i odpowiednim cisnieniem. Ja wszystko piaskowalem w 104. To jedyny sposob wygonienia rudej. Dobry piaskarz wypiaskuje wszystko tak zeby nie zniszczyc. Piaskuj drzwi wewnatrz itd. Nie oszczedzaj na tym ani na odkladzie na gola bache zaraz po piaskowaniu.
- mariusz.w06
- młody syreniarz
- Posty: 294
- Rejestracja: 2011-11-07, 19:19
- Lokalizacja: Mińsk-Maz.
Tzn. tam gdzie zaszpachlował było wyczyszczone przeze mnie do gołej blachy.Co nie zmienia faktu, że najwyraźnej nie myśli nawet o piaskowaniu
Jutro podjadę do niego i zapytam co tam jest pod tą szpachlą. Rozumiem, że chodzi o podkład reaktywny ?
Przy okazji cyknę jakieś foty.
Jutro podjadę do niego i zapytam co tam jest pod tą szpachlą. Rozumiem, że chodzi o podkład reaktywny ?
Przy okazji cyknę jakieś foty.
Syrena 105l
Warszawa Garbus 201
WFM
WSK x5
Motorynka M3
SHL m11
MZ ETZ 250
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... sc&start=0
Warszawa Garbus 201
WFM
WSK x5
Motorynka M3
SHL m11
MZ ETZ 250
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... sc&start=0
Słyszałem o różnych sposobach. Także o takich gdzie szpachlę nakłada się na gołą blachę. Ponoć trzyma lepiej niż nakładana na podkład. Osobiście nie próbowałem tego sposobu. Najlepiej jakby wypowiedział się ktoś zajmujący się lakierowaniem.mariusz.w06 pisze:...zapytam co tam jest pod tą szpachlą. Rozumiem, że chodzi o podkład reaktywny ?
pod szpachlą może być tylko podkład epoxydowy. Nie powinno się szpachlować na podkład reaktywny, nawet jeśli jest przykryty podkładem akrylowym.
Najważniejsze żeby pod szpachel dać dobry izolator- a podkład akrylowy ma znikomą izolację, to jest tylko wypełniacz.
Także najlepsza konfiguracja po piaskowaniu (od razu po piachu żeby się nalot nie zrobił):
-podkład epoxydowy
-szpachel tam gdzie trzeba
-podkład epoxydowy na miejsca szpachlowane
tydzień przerwy na odparowanie podkładu epoxydowego
-podkład akrylowy
min.5 dni przerwy żeby sobie usiadło to co ma usiąść
-matowanie pod lakier
-lakier nawierzchniowy
Ważne też żeby samochód w podkładach i po szpachlowaniu nie stał w wilgotnych miejscach, nawet na dworze nocą, bo podkłady i szpachel chłoną wodę jak gąbka, a po kilku latach to może się zemścić
Najważniejsze żeby pod szpachel dać dobry izolator- a podkład akrylowy ma znikomą izolację, to jest tylko wypełniacz.
Także najlepsza konfiguracja po piaskowaniu (od razu po piachu żeby się nalot nie zrobił):
-podkład epoxydowy
-szpachel tam gdzie trzeba
-podkład epoxydowy na miejsca szpachlowane
tydzień przerwy na odparowanie podkładu epoxydowego
-podkład akrylowy
min.5 dni przerwy żeby sobie usiadło to co ma usiąść
-matowanie pod lakier
-lakier nawierzchniowy
Ważne też żeby samochód w podkładach i po szpachlowaniu nie stał w wilgotnych miejscach, nawet na dworze nocą, bo podkłady i szpachel chłoną wodę jak gąbka, a po kilku latach to może się zemścić
- mariusz.w06
- młody syreniarz
- Posty: 294
- Rejestracja: 2011-11-07, 19:19
- Lokalizacja: Mińsk-Maz.
Ok dzięki za odpowiedzi
Jutro chyba załaduję to budę i zawiozę to piachu. Blacharz do którego oddałem może jest dobry, ale jest bardziej tego zdania że " to tylko syrena" Dlatego trzeba go pilnować
Jutro chyba załaduję to budę i zawiozę to piachu. Blacharz do którego oddałem może jest dobry, ale jest bardziej tego zdania że " to tylko syrena" Dlatego trzeba go pilnować
Syrena 105l
Warszawa Garbus 201
WFM
WSK x5
Motorynka M3
SHL m11
MZ ETZ 250
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... sc&start=0
Warszawa Garbus 201
WFM
WSK x5
Motorynka M3
SHL m11
MZ ETZ 250
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... sc&start=0