mam z pozoru błahe pytanie, jak ściągnąć kierownice gdy w otworach do ściągacza kierownicy są połamane śruby , próbowałem podważać, szarpać, ciągnąć... etc. może ma ktoś jakiś patent...
ps. gdy ruszę kierownice góra-dół to czy jest u was luz, u mnie jest około 5mm wydaje mi się że to trochę dużo
kierownica
Hmm. Siadasz w fotelu kierowcy. Kolanami (od dołu) i ręka (z gory) ciągniesz kierownicę do siebie. Druga ręką walisz młotkiem w oś kolumny (dobrze nakręcić nakrętkę, by nie sklepać gwintu). Jedno uderzenia powinno wystarczyć (kierownica się wykleszcza, opadasz na fotel i uderzasz się młotkiem i kierownicą w twarz).
Góra-dół - chodzi Ci o luz osiowy czy promieniowy? Choć generalnie 5mm to nie powinno być.
Góra-dół - chodzi Ci o luz osiowy czy promieniowy? Choć generalnie 5mm to nie powinno być.
I get up at seven, yeah,
and I go to work at nine.
I got no time for livin'.
Yes, I'm workin' all the time.
and I go to work at nine.
I got no time for livin'.
Yes, I'm workin' all the time.
dzięki ale tak próbowałem, niestety nic nie dało
jednak zabrałem się za rozwiercenie ukręconych śrub, nagwintowałem otwory i ściągnąłem ściągaczem (po oględzinach stwierdziłem że ktoś sprytny założył to na kleju do gwintów - ślady niebieskiego płynu... bez komentarza)
już wiem dlaczego ma luz, rozleciało się łożysko na wale kierownicy ale już zrobione
jednak zabrałem się za rozwiercenie ukręconych śrub, nagwintowałem otwory i ściągnąłem ściągaczem (po oględzinach stwierdziłem że ktoś sprytny założył to na kleju do gwintów - ślady niebieskiego płynu... bez komentarza)
już wiem dlaczego ma luz, rozleciało się łożysko na wale kierownicy ale już zrobione