poszukiwany wykonawca wydechu

Awatar użytkownika
Mateusz
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 2377
Rejestracja: 2005-11-21, 10:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mateusz »

Gieroy pisze:
krzysosw pisze:zamyka licznik???
Czy to chodzi o to, że jedzie 140? Jeżeli tak to ty chyba nie rozumiesz o co pytasz. Zeby jechać syreną 140 to silnik musiałby się kręcić sporo ponad 5,5 tys. obr/min. a takiego przypadku jeszcze chyba nie bylo. To już Gagarin miał większe szanse na przeżycie niż kierowca syrenki przy tej prędkości i obrotach silnika.
Dodatkowo mam elektroniczny zapłon na cewkach 4226. Jest o tym w temacie "elektroniczny zaplon"
Zeby najlepiej ocenić co różne przeróbki dają to trzeba by zrobić wykres mocy/momentu na hamowni i porównać przed i po albo z fabryką. Ja na hamowni nie byłem bo to kosztowna sprawa.
Powiedz, czy widać istotną różnicę w jeździe? Przyspieszenie, moment? Bardzo ciekawa sprawa z tym dyfuzorem do sryty, sam nosiłem się z zamiarem wyliczenia i zrobienia czegoś takiego. Zostawiłeś seryjny kolektor, ile tłumików jest za komorą rozprężną?
Awatar użytkownika
syrena104bili
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 2021
Rejestracja: 2010-03-14, 15:32
Lokalizacja: Pionki

Post autor: syrena104bili »

a tak swoją droga z innej baczki czy ty przypadkiem nie masz zamienionych wachaczy stronami a co za tym idzie mocowani amortyzatorów ???? u mnie w 104 amortyzator jest z tyłu za półosią
Awatar użytkownika
sereniarz(atom1)
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 2467
Rejestracja: 2005-07-28, 23:41
Lokalizacja: z Podlasia
Kontakt:

Post autor: sereniarz(atom1) »

ten wydech raczej by mu na to nie pozwolil
30 VI 1983 po 30 latach produkcji zaprzestano wytwarzania Syreny ;-(
http://img47.imageshack.us/img47/1990/m ... zy1jb5.jpg
Awatar użytkownika
Gieroy
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 1843
Rejestracja: 2005-12-24, 21:53
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Gieroy »

Mateusz pisze:czy widać istotną różnicę w jeździe? Przyspieszenie, moment? Zostawiłeś seryjny kolektor, ile tłumików jest za komorą rozprężną?
Tak jak pisałem, czuć wyraznie, że powyżej 3 tys. moment ostro idzie w góre. Ale żeby to tak dokładnie ocenić to trzeba by zrobić badanie na hamowni. Ja już teraz nie pamiętam jak było przed zmianą żeby dokładnie porównać. Niewykluczone, że pogorszył sie moment poniżej 3 tys. i dlatego ja to teraz odczuwam, że powyżej tak ostro odjeżdża. Polecam zamontowac jako niezbędne minimum obrotomierz - wtedy można coś poobserwować.
Mam seryjny kolektor i dwa tłumiki za komorą - jeden przelotowy drugi z przegrodami.
syrena104bili pisze:czy ty przypadkiem nie masz zamienionych wachaczy stronami
Dokładnie tak mam. Zamontowałem lewy amor przed osią żeby zrobić miejsce na stożek. Jak dasz prawy wachacz na lewą stronę to można tak zrobić. Rama jest zaprojektowana na 4 amory.
"Samochody Syrena nie są na pewno pojazdami na wskroś nowoczesnymi" mgr inż. Z. Glinka
Awatar użytkownika
syrena104bili
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 2021
Rejestracja: 2010-03-14, 15:32
Lokalizacja: Pionki

Post autor: syrena104bili »

a jak spalanie ?? wzrosło , zmalało??
Awatar użytkownika
Tomasz
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 2334
Rejestracja: 2006-11-21, 11:38
Lokalizacja: Bełdów

Post autor: Tomasz »

syrena104bili pisze:wzrosło , zmalało??
Pewnie raczej to pierwsze..

kurcze tak przegladałem... i znalazłem.... i jeśli mnie oczy nie mylą.... niektóre 103 miały fabrycznie jakiś dyfuzor... :devil3

http://www.syrena.nekla.eu/strona-405-A ... 1964r.html

Pokazałem zdjęcia tego wydechu pewnemu znajomemu. Powiedział, że jakbym taki chciał to spoko. Klient płaci, klient wymaga. Ale dodał jeszcze, że łączenie wszystkich trzech wydechów w jeden powoduje sporo mocy w plecy. Mówi, że najlepiej do każdego z osobna... Niestety w syrenie nie ma na tyle miejsca.... :(
ODPOWIEDZ