motonita pisze:jezeli to 105 fso to.... ja chce numerki
może być problem z numerkami bo przewodnik po muzeum nie pozwala już dotykać aut odkąd jakieś zjeby porysowały gwozdziem stojącą tam fabrycznie nową Warszawę ( z resztą też ostatni egzemplarz z produkcji)
Szkoda że przy okazji tej rocznicy nie można nic optymistycznego powiedzieć o FSO, kolejny inwestor się wycofał, chciał sporej pomocy od państwa czyli części naszych podatków.
Ciekawe czy fabryka przetrzyma kryzys, maszyny ponoć konserwują jeszcze.
W sumie to nie wiem czemu rząd miałby dokładać Magnie do produkcji Infiniti, ani nie polski kapitał ani nie polska marka, a dlaczego niby mają dostać pieniądze, ja rozumiem jeszcze DZT Tymińscy z Lublina ale Magna niech dostanie od rządu Austri.
ja sadze ze syrenka z chlewisk jest syrenka co była kiedys na filtrowej... i smiem twierdzic ze na bank nie jest to ostatnia wyprodukowana syrenka:) (tak wynika z mojej wiedzy operacyjnej)
motonita pisze:ja sadze ze syrenka z chlewisk jest syrenka co była kiedys na filtrowej... i smiem twierdzic ze na bank nie jest to ostatnia wyprodukowana syrenka:) (tak wynika z mojej wiedzy operacyjnej)
To jest 105ka z fso, jak znajdę zdjęcia to Ci wyślę, mam też fotkę tabliczki znamionowej, ale niestety niewyraźną.
Auto nie jest nowe, w miarę niezłym stanie. Niestety, bądź stety była kiedyś robiona przez uczniów samochodówki i jest niestarannie pomalowana. Ale za to w oryginale.
na tablicy informującej o eksponacie napisali że to ostatnia Syrena z FSO, tyle wiem. Wszystkie auta z Chlewisk pochodzą ze zlikwidowanego muzeum w dawnej fabryce Norblina