PONY007
PONY007
Były Właściciel Żuczka poprzesyłał mi parę fot Żuczka jak wyglądał u Niego. Zapewne są to zdjęcia dla wielu z Was znane- dla mnie zresztą też. Nie sądziłem że to ten sam egzemplarz.
Tutaj treść listu:
Witam! Bardzo dziękuje za zdjęcia oraz informacje i linki dotyczące
żuczka. Jest to dokładnie ten egzemplarz, tylko bardzo zdekompletowany.
Przesyłam panu zdjęcia jak on wygladął u nas. Niezgodność z
oryginałem
wynika z tego , iż został okupiony przez mojego ojca w 1968 roku jako
"złom użytkowy' w stanie bardzo zdekompletowanym i musiał być niejako
"zbudowany" od nowa. Przez zimę postaram się poszukać wszelkich
możliwych części i detali od żuka a może uda mi się odnaleźć
książkę
serwisową!!! Jako ciekawostkę powiem panu, że rok produkcji to 1959.
Przy wymianie zagubionego dowodu rejestracyjnego został wpisany 1960.
Pozdrawiam!
Bardzo się cieszę, że mam kontakt z tym Panem, a historia teraz już mojego Żuczka staje się jasna. Sami widzicie przez jakie ręce przechodził Żuczek...
Ja mu nie dam zginąć:).
Transport:
Przesyłam parę fot "na czasie":
Parę czesci:
Znalazły się zatrzaski tylnej klapy, jakieś inne szczątki:
Początkowo myślałem, że to jakaś szmata, a tu niespodzianka, kocyk na zimę:
Zmiana image-u, nówka sztuka.
Kupione części:
Nowa instrukcja:
Prawdziwy rodzyn:) Kurołapki, symetryki, wszystko na temat pierwszej serii:). No i ramki, ideały do chromu.
Foty ramek po zdjęciu farby- jest z nimi zupełnie nieźle! Całkowicie proste, leciutkie wżery. Dobre do chromu. Polecam ściąganie farby chemiczną metodą, zagrzać wodę i dodać kreta...zostawić na noc i już:). Działa tylko na stal! Aluminium zje!
Kołpaki miały być gładkie...dwa są do prostowania;/
(kupiłem od "kolegi" z naszego forum, zapewnienia że idealnie!)
nie wiem czy uda mi się to wyprowadzić ale chyba zrobię sobie praskę z lewarka hydraulicznego...
ORYGINALNE SZYBY DO DRZWI KUROŁAPOWYCH (całkiem niezłe znalezisko co?):
Błotniki tylne+amortyzatory ramieniowe:
Na szybach drzwiowych znalazłem logo "Pyroflex" i datę 13 wrzesień 1961
Doszły nowe nadkola tylne, komplet ładnych zderzaków, pas tylny, klapa tył, mechanizm zmiany biegów, fotel, kilka białych cięgien i przełączników. Niedługo zdobędę też stelaż plandeki. Z GAZa51
wyciągnąłem części do mechanizmu otwierania drzwi kurołapowych...
Buda jest przekoszona, zgnita wszędzie gdzie tylko może więc nie ma co odwalać maniany- będzie składana z odbudowanych segmentów.
FSC * A03 * 008288
Rama ma około 5 dziur- najgorsze przy mocowaniu tylnych resorów. Profile będę miał dorobione przez zakład remontowy Kaliskich Linii Autobusowych więc powinno być solidnie - mają giętarkę do blach 8mm.
Mała dostawa blach- fotka jeszcze z allegro... Pozostało mi kupić słupki przednie i poszycia na tylne (co uczynię jutro) i będzie wsio.
całość 50,-
CDN
Tutaj treść listu:
Witam! Bardzo dziękuje za zdjęcia oraz informacje i linki dotyczące
żuczka. Jest to dokładnie ten egzemplarz, tylko bardzo zdekompletowany.
Przesyłam panu zdjęcia jak on wygladął u nas. Niezgodność z
oryginałem
wynika z tego , iż został okupiony przez mojego ojca w 1968 roku jako
"złom użytkowy' w stanie bardzo zdekompletowanym i musiał być niejako
"zbudowany" od nowa. Przez zimę postaram się poszukać wszelkich
możliwych części i detali od żuka a może uda mi się odnaleźć
książkę
serwisową!!! Jako ciekawostkę powiem panu, że rok produkcji to 1959.
Przy wymianie zagubionego dowodu rejestracyjnego został wpisany 1960.
Pozdrawiam!
Bardzo się cieszę, że mam kontakt z tym Panem, a historia teraz już mojego Żuczka staje się jasna. Sami widzicie przez jakie ręce przechodził Żuczek...
Ja mu nie dam zginąć:).
Transport:
Przesyłam parę fot "na czasie":
Parę czesci:
Znalazły się zatrzaski tylnej klapy, jakieś inne szczątki:
Początkowo myślałem, że to jakaś szmata, a tu niespodzianka, kocyk na zimę:
Zmiana image-u, nówka sztuka.
Kupione części:
Nowa instrukcja:
Prawdziwy rodzyn:) Kurołapki, symetryki, wszystko na temat pierwszej serii:). No i ramki, ideały do chromu.
Foty ramek po zdjęciu farby- jest z nimi zupełnie nieźle! Całkowicie proste, leciutkie wżery. Dobre do chromu. Polecam ściąganie farby chemiczną metodą, zagrzać wodę i dodać kreta...zostawić na noc i już:). Działa tylko na stal! Aluminium zje!
Kołpaki miały być gładkie...dwa są do prostowania;/
(kupiłem od "kolegi" z naszego forum, zapewnienia że idealnie!)
nie wiem czy uda mi się to wyprowadzić ale chyba zrobię sobie praskę z lewarka hydraulicznego...
ORYGINALNE SZYBY DO DRZWI KUROŁAPOWYCH (całkiem niezłe znalezisko co?):
Błotniki tylne+amortyzatory ramieniowe:
Na szybach drzwiowych znalazłem logo "Pyroflex" i datę 13 wrzesień 1961
Doszły nowe nadkola tylne, komplet ładnych zderzaków, pas tylny, klapa tył, mechanizm zmiany biegów, fotel, kilka białych cięgien i przełączników. Niedługo zdobędę też stelaż plandeki. Z GAZa51
wyciągnąłem części do mechanizmu otwierania drzwi kurołapowych...
Buda jest przekoszona, zgnita wszędzie gdzie tylko może więc nie ma co odwalać maniany- będzie składana z odbudowanych segmentów.
FSC * A03 * 008288
Rama ma około 5 dziur- najgorsze przy mocowaniu tylnych resorów. Profile będę miał dorobione przez zakład remontowy Kaliskich Linii Autobusowych więc powinno być solidnie - mają giętarkę do blach 8mm.
Mała dostawa blach- fotka jeszcze z allegro... Pozostało mi kupić słupki przednie i poszycia na tylne (co uczynię jutro) i będzie wsio.
całość 50,-
CDN
Ostatnio zmieniony 2011-02-20, 12:28 przez PONY007, łącznie zmieniany 4 razy.
Robota musi być wykonana dobrze, a nie źle!
http://odrdzewiacz.fora.pl/
Forum ODRDZEWIACZ pojazdy zabytkowe- rzemiosło, fotoporadniki, techniki renowacji,odnawianie krok po kroku, remonty, technologie www.facebook.com/ForumOdrdzewiacz
http://odrdzewiacz.fora.pl/
Forum ODRDZEWIACZ pojazdy zabytkowe- rzemiosło, fotoporadniki, techniki renowacji,odnawianie krok po kroku, remonty, technologie www.facebook.com/ForumOdrdzewiacz
Podziwiam zapał do odbudowy badz co badz niezbyt elitarnego pojazdu ale nalezy mu sie odbudowa ich juz praktycznie nie ma ale juz taki jest los czysto uzytkowych pojazdów.Potrzebujesz moze jeszcze jeden gładki kołpak do swojej zukiety??Wydaje mi sie ze gdzie w swoich rupieciach powinien mi sie jakis walac.
...rób albo nie,nigdy nie próbuj robić...
- CZESIO1958
- -#Stara Gwardia
- Posty: 4298
- Rejestracja: 2009-06-07, 19:20
- Lokalizacja: Mysłowice
Zdecydowanie potrzebuje... mam 4 sztuki ale dwie praktycznie nie nadają się do użytku;/pietrusek pisze:Potrzebujesz moze jeszcze jeden gładki kołpak do swojej zukiety??Wydaje mi sie ze gdzie w swoich rupieciach powinien mi sie jakis walac.
Robota musi być wykonana dobrze, a nie źle!
http://odrdzewiacz.fora.pl/
Forum ODRDZEWIACZ pojazdy zabytkowe- rzemiosło, fotoporadniki, techniki renowacji,odnawianie krok po kroku, remonty, technologie www.facebook.com/ForumOdrdzewiacz
http://odrdzewiacz.fora.pl/
Forum ODRDZEWIACZ pojazdy zabytkowe- rzemiosło, fotoporadniki, techniki renowacji,odnawianie krok po kroku, remonty, technologie www.facebook.com/ForumOdrdzewiacz
hahaha zapewnienia La2women można włożyć między bajki! Już tyle ludzi popłynęło na jego zapewnieniach że szkoda gadać... Jest to moja prywatna opinia na temat transakcji z użytkownikiem posługującym się tym nickiem.PONY007 pisze:napiszę od kogo kupiłem- a co, la2woman z naszego forum, zapewnienia że idealnie!
Jakoś w niebieskim było mu bardziej do twarzy, a raczej smutnego ryjka
Powiedz mi czy kierunkowskazy masz orginalną ramkę czy jakiś zamiennik?
Mam też gdzieś chyba ze 2 gładkie dekle.
Ostatnio zmieniony 2011-02-20, 13:57 przez batagur, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie polecam żadnych interesów!
Całe kierunkowskazy oryginalne, tył będę mieć repliki tj. guma i ramki nowe, a klosze robię sam z żywicy.
Całe kierunkowskazy oryginalne, tył będę mieć repliki tj. guma i ramki nowe, a klosze robię sam z żywicy.
Ostatnio zmieniony 2011-02-20, 12:27 przez PONY007, łącznie zmieniany 1 raz.
Robota musi być wykonana dobrze, a nie źle!
http://odrdzewiacz.fora.pl/
Forum ODRDZEWIACZ pojazdy zabytkowe- rzemiosło, fotoporadniki, techniki renowacji,odnawianie krok po kroku, remonty, technologie www.facebook.com/ForumOdrdzewiacz
http://odrdzewiacz.fora.pl/
Forum ODRDZEWIACZ pojazdy zabytkowe- rzemiosło, fotoporadniki, techniki renowacji,odnawianie krok po kroku, remonty, technologie www.facebook.com/ForumOdrdzewiacz
Tylko skąd wannę na całe nadwozie?PONY007 pisze:Polecam ściąganie farby chemiczną metodą, zagrzać wodę i dodać kreta...zostawić na noc i już:)
Ja bym poszedł na łatwiznę i dokupił. Pomarańczowe może jeszcze są w sklepach z częściami do ciągników, a czerwone - jakby się nie trafiło można pomalować pomarańczowe. Ew. szukać szklanych po bazarach czy alledrogo.PONY007 pisze:klosze robię sam z żywicy
--o00o----'(_)'----o00o--
Tylne klosze wyglądają jak przednie, z tym że są koloru czerwonego.
Klosze jak i całe lampy nie mają oryginalnie żadnych oznaczeń, a plastiki można było normalnie kupić jako zamienniki.
Ramki kupię od kolegi Yanosik bo bardzo ładne repliki dorabia, jak tylko będę miał nadmiar gotówki.
Wychodzi taniej co? Guma 4zł, klosz robię sam (no inwestycja ponad 200zł) i ramka po 12,50zł. Oryginały na allegro raz poszły za ponad 500zł (2 sztuki) co dla mnie jest już objawem bardzo dużej gorączki kupującego...
Klosze jak i całe lampy nie mają oryginalnie żadnych oznaczeń, a plastiki można było normalnie kupić jako zamienniki.
Te ciągnikowe są inne, podobne ale inne. Są półokrągłe a oryginały jak jajko zaostrzone.Jacek B. pisze:Ja bym poszedł na łatwiznę i dokupił. Pomarańczowe może jeszcze są w sklepach z częściami do ciągników, a czerwone - jakby się nie trafiło można pomalować pomarańczowe. Ew. szukać szklanych po bazarach czy alledrogo.PONY007 pisze:t;]klosze robię sam z żywicy
Ramki kupię od kolegi Yanosik bo bardzo ładne repliki dorabia, jak tylko będę miał nadmiar gotówki.
Wychodzi taniej co? Guma 4zł, klosz robię sam (no inwestycja ponad 200zł) i ramka po 12,50zł. Oryginały na allegro raz poszły za ponad 500zł (2 sztuki) co dla mnie jest już objawem bardzo dużej gorączki kupującego...
Robota musi być wykonana dobrze, a nie źle!
http://odrdzewiacz.fora.pl/
Forum ODRDZEWIACZ pojazdy zabytkowe- rzemiosło, fotoporadniki, techniki renowacji,odnawianie krok po kroku, remonty, technologie www.facebook.com/ForumOdrdzewiacz
http://odrdzewiacz.fora.pl/
Forum ODRDZEWIACZ pojazdy zabytkowe- rzemiosło, fotoporadniki, techniki renowacji,odnawianie krok po kroku, remonty, technologie www.facebook.com/ForumOdrdzewiacz
Podobne- ale inne, różnicę widać najbardziej jak się postawi obok siebie:) Zrobię fotę bo mam jakie Ursusy.
Robota musi być wykonana dobrze, a nie źle!
http://odrdzewiacz.fora.pl/
Forum ODRDZEWIACZ pojazdy zabytkowe- rzemiosło, fotoporadniki, techniki renowacji,odnawianie krok po kroku, remonty, technologie www.facebook.com/ForumOdrdzewiacz
http://odrdzewiacz.fora.pl/
Forum ODRDZEWIACZ pojazdy zabytkowe- rzemiosło, fotoporadniki, techniki renowacji,odnawianie krok po kroku, remonty, technologie www.facebook.com/ForumOdrdzewiacz
Kolega Pietrusek ZA DARMO podarował mi kołpak do żuka, serdecznie Ci dziękuje!pietrusek pisze:Potrzebujesz moze jeszcze jeden gładki kołpak do swojej zukiety??Wydaje mi sie ze gdzie w swoich rupieciach powinien mi sie jakis walac.
Robota musi być wykonana dobrze, a nie źle!
http://odrdzewiacz.fora.pl/
Forum ODRDZEWIACZ pojazdy zabytkowe- rzemiosło, fotoporadniki, techniki renowacji,odnawianie krok po kroku, remonty, technologie www.facebook.com/ForumOdrdzewiacz
http://odrdzewiacz.fora.pl/
Forum ODRDZEWIACZ pojazdy zabytkowe- rzemiosło, fotoporadniki, techniki renowacji,odnawianie krok po kroku, remonty, technologie www.facebook.com/ForumOdrdzewiacz