chlodzenie silnika s 31 w upaly
A dziekuje za mile powitanie
Mialem taka przeprowadzke miedzykontynentalna no i sie troche opuscilem w sprawach Naszego Forum. Ale to juz sie nie powtorzy
A tak wracajac do tematu to az zal serce sciska jak sie pomysli co zostalo z FSO, jak potoczyly sie losy FSC, Nysy, FSM czy Ursusa (rowniez stocznie, huty, zaklady Cegielskiego w Poznaniu i wiele innych). Wszystko zostalo konsekwentnie i systematycznie rozp......(zniszczone). Caly przemysl ciezki. Nagle wszystko sie przestalo oplacac. Hmm. Od kiedy to sie nie oplaca inwestowac w rozwoj wlasnego przemyslu za to na kazdym rogu mamy teraz supermarket
Ekstremista nie jestem ale te fakty mowia same za siebie
Nawet muzea takie jak Norblin nie sa mile przez wladze widziane.
Czesi wyprodukowali przed wojna 3 sztuki Aero 50 Dynamic - do dzis przetrwaly 2 sztuki.
My przed wojna wyprodukowalismy ponad 800 sztuk CWS-ow wszystkich modeli - do dzis nie ocalal ANI JEDEN!
Mialem taka przeprowadzke miedzykontynentalna no i sie troche opuscilem w sprawach Naszego Forum. Ale to juz sie nie powtorzy
A tak wracajac do tematu to az zal serce sciska jak sie pomysli co zostalo z FSO, jak potoczyly sie losy FSC, Nysy, FSM czy Ursusa (rowniez stocznie, huty, zaklady Cegielskiego w Poznaniu i wiele innych). Wszystko zostalo konsekwentnie i systematycznie rozp......(zniszczone). Caly przemysl ciezki. Nagle wszystko sie przestalo oplacac. Hmm. Od kiedy to sie nie oplaca inwestowac w rozwoj wlasnego przemyslu za to na kazdym rogu mamy teraz supermarket
Ekstremista nie jestem ale te fakty mowia same za siebie
Nawet muzea takie jak Norblin nie sa mile przez wladze widziane.
Czesi wyprodukowali przed wojna 3 sztuki Aero 50 Dynamic - do dzis przetrwaly 2 sztuki.
My przed wojna wyprodukowalismy ponad 800 sztuk CWS-ow wszystkich modeli - do dzis nie ocalal ANI JEDEN!