chlodzenie silnika s 31 w upaly

patenty, przeróbki, ulepszenia
Awatar użytkownika
Gieroy
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 1845
Rejestracja: 2005-12-24, 21:53
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Gieroy »

Witamy nazad :lol: kolegę jacekg6 po dłuższej przerwie. Kol. wziął sobie długie wakacje a tu potrzeba światłych ludzi żeby pchać do przodu polską motoryzację. Montownia FSO całkiem upadła i tylko pozostało to forum.
"Samochody Syrena nie są na pewno pojazdami na wskroś nowoczesnymi" mgr inż. Z. Glinka
Awatar użytkownika
jacekg6
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 310
Rejestracja: 2007-04-03, 16:23
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: jacekg6 »

A dziekuje za mile powitanie :piwo:
Mialem taka przeprowadzke miedzykontynentalna no i sie troche opuscilem w sprawach Naszego Forum. Ale to juz sie nie powtorzy :oops:
A tak wracajac do tematu to az zal serce sciska jak sie pomysli co zostalo z FSO, jak potoczyly sie losy FSC, Nysy, FSM czy Ursusa (rowniez stocznie, huty, zaklady Cegielskiego w Poznaniu i wiele innych). Wszystko zostalo konsekwentnie i systematycznie rozp......(zniszczone). Caly przemysl ciezki. Nagle wszystko sie przestalo oplacac. Hmm. Od kiedy to sie nie oplaca inwestowac w rozwoj wlasnego przemyslu o_O za to na kazdym rogu mamy teraz supermarket :ok3 :???:
Ekstremista nie jestem ale te fakty mowia same za siebie :cry:
Nawet muzea takie jak Norblin nie sa mile przez wladze widziane. o_O

Czesi wyprodukowali przed wojna 3 sztuki Aero 50 Dynamic - do dzis przetrwaly 2 sztuki.
My przed wojna wyprodukowalismy ponad 800 sztuk CWS-ow wszystkich modeli - do dzis nie ocalal ANI JEDEN! o_O
ODPOWIEDZ