To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
FORUM SYRENIARZY
Forum miłośników pozytywnie zakręconych

Pochwal się... - syrena 104 -72r " smerfetka "

syrena104bili - 2010-08-24, 22:03

witam ponownie chciałbym dorzucić kilka zdięć z gadzetami które zainstalowałem do mojej smerfety , a więc dostałem od kumpla z klasy znak PL który jest widoczny na tylnej klapie , od innych kolegów dostałem kocią łapkę na tłumnik która też jest widoczna ,a tagże założyłem audio do mojej sarny :faja i ten temat chciałbym bardziej przybliżyć . więc tak w trakcie składania smerfetki w ręce wpadł mi magnetofon na strychu " magmor P 211" (ten co jest na ostatnich zdięciach)wyglądał ciekawie więc go zniosłem do garażu jednak okazało się ze rolka jest pęknięta w środku i niekręć kaseta , jednak w ostatnią sobotę znalazłem taki sam magnetofon u cioci w garażu przypuszczm ze rużni sie rocznikiem od tego co ja miałem bo ma inna gałke i kolor diody ale model pisze taki sam "magmor P 211" a tagże znalazłem tam głośnik który widać na zdięciach , po podłanczałę wszystko jak trzeba i działa oczywiśće od izolowałem radio od nagrzewnicy płytką z "tekstolitu" czy jakoś tak się to zwie i DZIAŁ wydaje mi się że wszystkie te gadzety pasują do epoki i do mojej 104 ale czekam na waszą opinnnie i pozdrawiam ;)



ps; zna się ktoś na tego typu magnetofonach i może mi powiedzieć doczego one były preferowane i takie tam i w jakich latach mogły być produkowane???? i czy może ma ktoś do sprzedania odbiornik radjowy to tego magnetofonu ?????

http://yfrog.com/m9p8240174dj http://yfrog.com/n3p8240173j http://yfrog.com/n9p8240164j http://yfrog.com/nfp8240170j http://yfrog.com/7ep8240169j http://yfrog.com/mwp8240168j http://yfrog.com/mop8240172j http://yfrog.com/nfp8240177j http://yfrog.com/7fp8240178j

anabol - 2010-08-25, 07:23

Kiedyś miałem takie rado śmieszne jest w nim to że ma tylko jedno wyjście na głośnik. Jednak nie pamiętam co dalej się z nim stało.... jeździło ono w maluchu.
syrena104bili - 2010-08-25, 07:55

tak zgadza się niedość że ma wyjśće tylko na jeden głośnik to jeszcze tylko jeden kabel wychodzi z radia na głośnik a drugi trzeba ciągnąć od minusa z akumulatora
Tomasz - 2010-09-05, 14:51

Syrena ładna bez cienia wątpliwości widać ogromny wkład środków i prac. Jednak ja ze swojej strony doczepie się jednego... Czy przednich błotników nie szlo lepiej popasować?? :> Odstępy między maską a blotnikami galante...za galante.. :F Ale ogólnie to super!! :) :ok3 Pozdro
anabol - 2010-09-05, 15:12

Wydaje mi się że trzeba podziałać z zamkiem coś... u mnie znowu było tak ze nie chciała się zamykac na drugi zatrzask. a wystarczyło trochę podregulować i gra :helm
syrena104bili - 2010-09-06, 19:50

anabol napisał/a:
Wydaje mi się że trzeba podziałać z zamkiem coś... u mnie znowu było tak ze nie chciała się zamykac na drugi zatrzask. a wystarczyło trochę podregulować i gra :helm
dokładnie tak jak mówi anabol urwał mi się ten drut " linka " od otfierania maski i jest za krótki i łapie tylko na pierwszy zamek muszę po prostu zarobić nowego druta i wsadzić w pancerz i bendzie :ok3 bo ta jak jest teraz to się zamyka na dwa ale drugi nie do konica łapie i wyskakuje na dołkach
Tomasz - 2010-09-07, 11:12

ale ja napisałem "Odstępy między maską a blotnikami galante..." nie chodzi mi tu o odległość między pasem przednim a maską a o odległości po bokach między maską a błotnikami :helm

no dobra, już przestaje :) Nie będę sie czepiał ;P :piwo:

syrena104bili - 2010-09-07, 14:55

nie no spoko przecież się nie obrażam :) zgadza się jest trochę duży odstęp , nie wiem dlaczego tak wyszło niby było wszystko ok i ustawiane było ale może dlatego ze maska jest od bosto ale nie wiem czy to ma jakąś róznice ????
motonita - 2010-09-12, 13:43

nie kolego maskie teoretycznie zmin niemiały, ale ze jak komu wyszlo...
to zmiany sie same robiły;)

Tomasz - 2010-09-27, 18:31

..ale mimo wszystko przepiękna :)

Nocami śni mi się 104 ale o nieco bardziej ciemnym niebieskim kolorze w całości (bez białego dachu) zrobiona na wzór niebieskiej 101, którą mój tata miał jak miałem jeszcze 3 lata... (jej zdjęcia jak byłem mały są u mnie w temacie) Gdy ją złomiarze wywozili na złom to płakałem, pamiętam.... T_T T_T T_T :piwo: :piwo :piwo:

[ Dodano: 2010-09-27, 19:41 ]
mam nadzieję, że mnie nie opier.....sz :helm To jest jedno ze zdjeć z tą niebieską 101 :)

Chamarka - 2012-04-28, 20:46

Sobotnie odwiedziny kolegi z sąsiedniego miasta :)
jest to najładniej odrestaurowana Syrena 104 w naszym rejonie ,odwiedziliśmy dziś stacje diagnostyczna w celu zrobienia przeglądu i co mnie wcale nie zdziwiło przeszła lepiej niz nie jedno auto a przy tym ile atrakcji dla innych , nawet sam właściciel zszedł popatrzeć i zrobić sobie zdjęcie:)
ocencie sami

jarko123 - 2012-04-28, 21:16

hehe..bili widze ze ogarnales przeglad...jak oc?ja w poniedzialek montuje blacharke..szpachle juz mam :lol:
syrena104bili - 2012-04-28, 22:43

oc załatwię w poniedziałek , ja pier....... ale mam spodnie ujeba.... :/ i widać jak z przejęciem prze gazowuje syrenę i przepraszam kolegów za to że taka brudna i u kurzona ale nie miałem czasu jej jeszcze wyczyść po zimowym postoju bo wziąłem się za ważniejsze rzeczy jak wymiana amorków i zrobienie konserwacji podwozia i inne duperele związane z mechaniką

[ Dodano: 2012-04-28, 23:46 ]
a i wielkie dzięki dla chamarki za zdięcia , i za pomoc przed przeglądem :piwo: :piwo:

[ Dodano: 2012-04-29, 00:06 ]
niebawem ja wyczyszczę założę niedawno zakupione czekoladki po promocyjnych cenach i okrągłe ramki na przednie lampy , chromowany grill i może jeszcze nowy zderzak na przód i ładniejsze usta ;d

[ Dodano: 2012-05-06, 00:50 ]
witam ponownie witam po ostatnim 1 majowy mini spocie z chamarką , anabole i jaro123 stwierdziłem ze ślizga mi się sprzęgło a więc puki sezon jeszcze się nie zaczoł postanowiłem usunąć usterkę , a że przy okazji Walery podpuścił mnie wymianą silnika w swoje sarnie więc i ja postanowiłem przy okazji zmienić silnik który nie był w najlepszej kondycji a więc wygrzebałem 3 silniki jakie miałem , wybrałem ten z najlepszym wałem okazało się że jest nominalny i ma cylindry w świetnym stanie wiec założyłem nowe tłoki z pierśćeniami, nową głowice nowa uszczelka problem pojawił się z doborem koła zamachowego i docisku ponieważ jedno jak i drugie miałem tylko używki wiec zrobiłem weryfikacje i wybrałem naj ładniejsze koło ale z dociskiem była lipa bo wygrzebałem 5 docisków z czego najlepszy okazał się ten co był , wiec założyłem nowa tarcze ten stary docisk, wszystko oczyściłem i poskładałem i wrzuciłem silnik z powrotem okazało się że był to strzał w dziesiątkę bo silnik ładnie pracuje niemal ze go nie słychać w porównaniu do starego grzechotnika potem mieniłem i wyregulowałem gaźnik oraz sprzęgło o to kilka fotek , ale to nie koniec historii bo przy okazji ujawniła się matczyna awarja która była wszystkiemu winna :devil3 :devil3

[ Dodano: 2012-05-06, 00:53 ]
mam jeszcze filmik z pierwszego odpalenia ale jest nie ocenzurowany i nie wypada go pokazywać :devil3

Chamarka - 2012-05-06, 17:46

coś brzęczało a ty od razu silnik wymieniasz hehehe :ok3
a co z silnikiem dla mnie??
ile ci to czasu zajeło?

a nie chciał byś sie pozbyc starego silnika ze swojej 104 za jakies marne grosze? :lol:

jaki mial szlif?

syrena104bili - 2012-05-06, 18:23

no to już wszystko tłumaczę ; a więc tak w czwartek wyciągnąłem 3 silniki jakie miałem i wybrałem jeden z najlepszym wałem , wziąłem go do garażu na warsztat rozebrałem okazało się że to nominał cylindry miał naprawdę ładne bez żadnych większych rys a pierścienie wykładały się niemal jak w nowym cylindrze (przerwa na zamku była niemal niewidzialna) wiec wygrzebałem nowe tłoki nominalne ze starych zapasów z nowymi pierścieniami oczyściłem wszystko na oliwiłem i zostawiłem , w między czasie wygrzebałem nową głowice i uszczelki

w piątek po (maturze pisemnej z języka polskiego ) zadzwoniłem po kumpla który składał ze mną 104 po remoncie no i włożyliśmy wał z tłokami do kadłubu niestety drugi pomocnik był niemrawy i połamaliśmy pierścieni uszczelniając na wale naszczęście miałem nowe i zmieniłem
miałem już na tym skończyć prace ale kumpel był tak napalony i mówi " dawaj tą sarne zaraz wypierdolimy z niej silnik i wrzucimy nowy przyciesz to godzina roboty " to wjechałem nią o własnych siłach do garażu koło godz. 16 no i wyjeliśmy silnik zeszło nam sie z 1,5h z doborem koła zamachowego i docisku ale o godzinie 22 nowy silnik z nowym sprzęgłem siedział już w syrenie i pyrkał sobie
następnego dnia założyłem prądnice , wszystkie węże i tp i wyregulowaliśmy gaźnik , przy okazji założyłem nareszcie zakupione po promocyjnej cenie klosze "CZEKOLADKI" i pojechaliśmy w próbę drogową ..... no i tu dopiero wydążyła się przygoda ..... ale to już w innym poście :devil3



ps ; mój stary silnik jeśli jesteś na niego tak napalony to mogę sprzedać ale wiesz jaka jest cena i nic więcej nie moge opuść bo to praktycznie cena złomu ona waży książkowo 88 kg a co do szlifu to jest chyba po 2 albo po 3 szlifie ale ma ładne tuleje trzeba by mu zrobić to samo co ja zrobiłem temu , czyli zmienić wał i perścienie z tłokami i i pięknie by pracował bo mocny był jak nie wiem 80km/h na 3 biegu miał nie wiadomo kiedy :devil3



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group